blogspot

Hire Me Direct

vineri, 20 noiembrie 2015

O zi din viata mea

Sunt o mamica de doua nazdravane si asta imi ocupa tot timpul! Daaaa....imi dedic tot timpul fetelor mele. O zi obisnuita din viata mea? Pai, ma trezesc la ora 07:00 pentru a pregati printesa cea mare sa plece la camin. De fapt, ma scol de la ora 07 sa imi beau si eu cafeaua in liniste, fara sa aud vreun "mami" :))
La 07:30 o trezesc pe Ante, se spala, o ajut sa se imbrace si la ora 08:00 vine mama mea sa o duca la camin. Pe la ora 09 se trezeste si Sofi. O schimb, fac patul, ii dau sa pape si apoi ne jucam; ne uitam si la desene...dar incercam cat mai putin. Pe la 12:00 iesim la plimbare. Ne place foate mult sa iesim afara, mai nou nu mai iesim cu carutul, pentru ca ne place foarte mult sa mergem.Dar si cand obosim, saraca mami....
La ora 13:00 luam pranzul, dupa care urmeaza somnul. De regula dormim in jur de o ora, o ora si jumatate. Dupa ce ne trezim, ne jucam si asteptam sa vina surioara de la camin. Ante ajunge in jurul orei 16:00, in zilele in care nu are ore de dans sau de majorete - atunci vine pe la 16:45-17:00.
Nu va puteti imagina ce bucurie este pe Sofi cand intra Ante pe usa. O ia in brate si o pupa si o urmareste ca un catelus, oriunde s-ar duce :)) Sunt tare dragalase! Urmeaza o gustarica si apoi joaca!
Vine tati, papam cina, baie si somn. Maine o luam de la capat!

Un comentariu: