blogspot

Hire Me Direct

luni, 4 aprilie 2016

Mezeluri gustoase doar de la Batranul Sas

Am comandat zilele trecute mezeluri de la Mezeluri Batranul Sas, o pagina de specialitate de pe facebook. Magazinul fizic se afla in Sibiu. Nu pot sa spun decat ca sunt extra gustoase toate produsele. Am luat nist picioruse afumate din care am facut o piftie; o piftie care a iesit delicioasa, pana si fii'mea de 6 ani - care nu mananca piftie de regula - a spus acum ca e un deliciu. Nu va spun de pastrama de porc, salamul care este foarte bun.
Din coastele afumate am facut o varza...yammyy..ce deliciu, iar din buturele afumat o fasole super delicioasa. Recomand de aceea aceste mezeluri, iar daca se gandesc sa se extinda, sfatul meu este sa deschida un magazin si in Buzau, le-as fi clienta fidela.
Dar chiar daca nu esti din Sibiu, Batranul Sas colaboreazxa cu Urgent Cargus, astfel ca in 24 de ore de cand ai dat comanda online, produsele iti sunt livrate acasa, intr-un pachet special, frigorific.
Batranul Sas este format dintr-o echipa tanara, urmarind sa aduca pe piata produse de cea mai buna calitate, folosind doar carne adevarata fara inlocuitori sau alte prostii.Membrii echipei au o perspectiva  pe termen lunng, nu un profit imediat, urmarind satisfacerea clientilor si formarea unei clientele numeroasa pe viitor.
Fiecare kilogram de mezeluri va fi analizat de papilele noastre gustative pana in cel mai mic detaliu, astfel incat echipa face tot posibilul sa nu ne dezamageasca, analizand felie cu felie, bucata cu bucata, gram cu gram, in fiece zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu