blogspot

Hire Me Direct

marți, 12 aprilie 2016

O nunta perfecta cu ajutorul restaurantenunti.ro!

Nunta mea va fi cea mai frumoasa!! Imi repet acest lucru de cand am fost ceruta in casatorie si am stabilit data nuntii. Cu siguranta va fi cea mai cea, avand in vedere ca am un aliat de incredere - restaurantenunti.ro.

De ce am apelat la restaurantenunti.ro?

Foarte simplu. Pentru ca visez la o nunta perfecta, selecta, in cea mai frumoasa locatie, cu cel mai rafinat meniu si o servire ireprosabila. Aici gasesti locatii de nunta cu servicii all inclusive de organizare de evenimente. Nu trebuie decat sa completezi formularul, sa scrii ce fel de locatie de nunta cauti, si vei primi in 48 de ore o oferta pentru o nunta de vis.

O nunta de vis

Banuiesc ca, ca si mine, te-ai imaginat inca de mica imbracata intr-o rochie alba de printesa, inconjurata de familie si de cei mai buni prieteni. Ti-ai dorit intotdeauna o nunta perfecta intr-un salon mare, arhitectural imbracat in marmura si cu coloane pe care se reflecta luminile intr-un mod cu totul si cu totul deosebit, cu candelabre de cristal care coboara impunator din tavanul inalt? Atunci cu siguranta restaurantenunti.ro te va ajuta sa gasesti locul ideal pentru nunta ta de poveste in stil regal!

Eu imi doresc o cladire cu o arhitectura clasica care se imbina armonios cu elementele de design interior contemporane, creand astfel o atmosfera de basm. Am visat de mult la acest moment si imi doresc ca totul sa iasa perfect. Atata timp cat am alaturi de mine oameni care se vor ocupa cu minutiozitate de fiecare detaliu, cu siguranta voi fi cea mai fericita mireasa.

Tortul miresei

Restaurantenunti.ri mi-a venit in ajutor cu sfaturi pentru ca tortul meu sa treaca toate probele de foc la care este supus - personalitate, gust, aspect. Important e sa ne decidem cine ne va face tortul, un cofetar renumit, care a mai facut tortul catorva prietene ar fi minunat. Degustarea - urmatoarea etapa; va trebui sa degusti mai multe mostre de tort, astfel incat sa te asiguri ca tortul va avea un gust deosebit, pe langa aspectul minunat. Comanda trebuie facuta cu cateva luni inainte, pentru a evita vreo surpriza neplacuta din partea cofetariei. Daca aceasta are mai multe comenzi, este posibil sa nu fie gata in ziua in care ai tu nevoie de el, iar totul sa iasa foarte urat. Stilul tortului este extrem de important. El trebuie sa se armonizeze perfect cu toate elementele: culorile salii, tema receptiei, anotimpul, si asa mai departe. Cele mai importante aspecte de urmart ar fi culoarea dominanta a nuntii - si aici ma refer si la rochiile domnisoarelor de onoare, a huselor pentru scaune, decoratiunile florale ale salii.
Sfatul meu este sa alegeti tortul pentru a oferi intregii receptii eleganta si rafinamentul care va caracterizeaza pe voi, ca pereche, ca un tot unitar.

Invitatii sunt extrem de importanti. Trebuie sa ne gandim la confortul lor, cand alegem muzica, meniul, distribuirea invitatilor la mese. Pentru ca nunbta sa fie perfecta, este necesar ca nu doar noi, mirii, sa ne simtim bine; trebuie ca invitatii nostri sa petreaca pe cinste, astfel incat nunta noastra sa le ramana in amintire multi ani de acum inainte.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu