blogspot

Hire Me Direct

joi, 5 mai 2016

Distractie de Paste!

Buna dragelor!

Iata ca a trecut si sarbatoarea de Paste de anul acesta. Am muncit o luna intreaga la curatenia generala, vreo 2 zile am stat in bucatarie...si...nu ma intrebati cat de repede a trecut ziua de Paste. Atata munca si alergatura...:)
A fost o zi foarte frumoasa! Desi se anuntau multe ploi si vreme rea, am avut o zi cu mult soare si vreme extrem de frumoasa. Am petrecut la sora mea la curte si fetele au fost extrem de incantate. S-au jucat toata ziua afara si au alergat, s-au plimbat cu bicicletele, a fost foarte placut pentru ele. Doar pitica am bagat-o in casa la pranz sa o culc si asta, doar pentru 2 ore cat a dormit. Apoi..iar afara. Seara au cazut late!
Desi le-am promis ca vom ajunge a doua zi de paste la gradina zoologica de la Bucov, nu am reusit. Daca in ziua de Paste a fost extrem de bine afara, a doua zi a batut un vant foarte tare si a plouat marunt. Data viitoare, nu vom pierde ocazia de a vedea animalele lor preferate. Ante a mai vizitat gradina zoologica, si Sofi anul trecut, dar era mult prea mica sa inteleaga si sa se bucure de animale. Asa incat, in viitorul apropiat, le-am promis o vizita la gradina zoologica.
Voi cum ati petrecut de Paste?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu