blogspot

Hire Me Direct

marți, 28 iunie 2016

www.tehnicbazar.ro

Daca ai nevoie de o gama variata de scule electrice de mana şi accesorii ale unor producatori de renume si nu stii de unde sa le achizitionezi, am doar doua cuvinte sa va spun: Tehno SRL. 

Cine este Tehno SRL?

TEHNO S.R.L. are in politica firmei ca prioritate principala calitatea oferita clientilor, precum si profesionalismul care sa duca la satisfacerea clinetilor. Prin contactul permanent cu clientul se incearca intelegerea cerintelor acetuia pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite.
In vederea largirii spatiului de comercializare a pachetelor de produse si servicii, Tehno S.R.L. a hotarat sa se dezvolte si pe partea On-Line prin propriile sale magazine:
www.tehnicbazar.ro in care se regaseste intreaga varietate de produse si producatori
- www.tehno-online.ro care este dedicate produselor BOSCH, fiind direct colaborator cu acestia din urma in dorinta de a redirectiona clientii care acceseaza pagina producatorului catre distribuitor cu un minim de efort, dar cu siguranta ca apeleaza la un partener autorizat.

Ce metode de plata aveti la dispozitie?

- plata in sistem ramburs, plata efectuata integral in momentul livrarii produselor decatre curier, plata inmanandu-se curierului.
- plata la sediu, plata care se efectueaza integral la sediul magazinului
- plata online - EuPlatesc.ro, cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina; plata prin card este o metoda sigura, intrucat datele cardului nu sunt stocate de procesator, ele fiind securizate si incriptate. EuPlatesc.ro ofera servicii gratuite tuturor detinatorilor de card, care au un card bancar emis in Romania (domestic sau internaţional). Orice detinator de card isi poate folosi cardul la magazinele virtuale romanesti, in conditiile in care banca emitenta ii permite acest lucru. Pentru efectuarea platii trebuie sa introduci numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura ta). Aceasta metoda de plata permite tranzactii in RON, EUR si USD.
De asemenea, Tehnic Bazar accepta plata in doua rate fara dobanda de la bancile: Banca Transilvania, Banca Comerciala Romana, Alpha Bank.

Cum primesc marfa comandata?

Transportul produselor comandate se face prin curierat - Fan Courier, cu livrare in una-doua zile lucratoare, costul transportului fiind de 20 lei. Retineti ca pot aparea costuri suplimentare pentru coletele cu greutate mai mare de 10 kilograme, costul suplimentar fiind de 1 leu/kg; de asemenea veti plati suplimentar pentru localitatile care nu au sediu Fan Courier.

Service autorizat

TehnicBazar ofera clientilor sai dupa finalizarea vanzarii:
- service in garantie si post garantie pentru sculele electrice si echipamentele comercializate
- piese de schimb originale
- suport tehnic
- montaj, punere in functiune, service si verificari tehnice periodice si autorizare a functionarii pentru centralele termice, instalatiile de aer conditionat si echipamentele de climatizare
- reparatii in perioada de garantie, dar si dupa terminarea acesteia

Perioada de garantie

Perioada de garantie incepe de la data vanzarii si depinde de tipul de utilizare:
- 24 de luni in cazul achizitionarii de persoane fizice si utilizarii pentru mesterit si uz casnic
- 12 luni in cazul achizitionarii de persoane juridice
In momentul de fata gasesti la oferta in promotia verii peste 100 de produse, cu reduceri substantiale, toate din gama Bosch, o gama de produse foarte bune. De aceea va recomand magazinul online TehnicBazar, serios si prompt, care va face munca si viata mai usoara!





Un comentariu:

  1. ACUM SUNT ÎNCĂLCAT FINANCIAR, DUPĂ ÎNCĂRCĂTORUL L-AȚI DE LA LFDS. Aș dori să aduc acest lucru la cunoștința publicului despre modul în care am intrat în contact cu domnul Benjamin, după ce mi-am pierdut locul de muncă și mi s-a refuzat împrumutul de către banca mea și de alți instituție financiară datorită scorului meu de credit. Nu puteam să plătesc taxele copiilor mei. Eram în urmă cu facturi, pe cale să fiu aruncat din casă datorită incapacității mele de a-mi plăti chiria, a fost în această perioadă copiii mei au fost luați de la mine prin asistență maternă. Apoi mi-am propus să caut fonduri online, unde am pierdut 3.670 de dolari pe care i-am împrumutat de la prieteni, pe care i-am extras de două companii de împrumut online. Până când am citit despre: împrumut online (Lfdsloans@outlook.com) undeva pe internet, Totuși nu m-am convins din cauza prin ce am trecut până când o rudă de-a mea, care este cler, mi-a povestit și despre schema de împrumut în curs la un rata dobânzii foarte scăzută de 1,9%% și condiții de rambursare minunate, fără penalități pentru plata neplătită. Nu am de ales decât să-i contactez, pe care l-am făcut prin text + 1-989-394-3740, iar domnul Benjamin mi-a răspuns în aceeași zi. primiți o alertă de credit de 400.000,00 USD Suma împrumutului USD pe care am solicitat-o. Am utilizat împrumutul în mod eficient pentru a-mi plăti datoriile și pentru a începe o afacere, iar astăzi eu și copiii mei suntem atât de fericiți și împliniți. De asemenea, îi puteți contacta prin e-mail: (Lfdsloans@outlook.com) Linie de asistență WhatsApptext: + 1-989-394-3740 De ce fac asta? Fac acest lucru pentru a salva câțiva care au nevoie de un împrumut pentru a nu fi victima înșelătoriei de pe internet. Mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți, sunt Oleksander Artem din Horizon Park BC, Ucraina.

    RăspundețiȘtergere